OFICJALNY SKLEP PRODUCENTA
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym punktem serwisowym sklep@diaderma.pl . Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (e-faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem poczty elektronicznej sklep@diaderma.pl 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14. dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7. dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza lub zwrot wpłaconych należności.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14. dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@diaderma.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Szczegółowy opis procedury reklamacyjnej znajduje się w Regulaminie.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14. dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient-Konsument posiada prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania przez Klienta, uszkodzenia lub zniszczenia - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

 

  1. Powiadom nas pisemnie o reklamacji lub zwrocie na adres poczty elektronicznej sklep@diaderma.pl Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres biura: DAK POL Pharma ul. ZELWEROWICZA 55/B, 02-928 WARSZAWA tel. 515 620 212.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu lub wymiany produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 7. dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeszkód, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z propozycją zwrotu należności  lub wymiany produktu na nowy. Na załączony numer konta w ciągu 7. dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na rachunek karty. Korekta faktury VAT zostanie wysłana w formie załącznika PDF na adres e-mail podany w Zamówieniu.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie, zniszczenie lub oznaki użytkowania produktu), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu i nieuznaniu reklamacji. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl